Soluție pentru gestionarea securității clădirilor de birouri.
Securitatea la locul de muncă și protecția bunurilor sunt aspecte importante în activitatea zilnică a clădirilor de birouri. Totuși, sistemele de securitate învechite, insuficiente sau incomode creează probleme pentru personal, vizitatori și administratori. De aceea, este necesar un sistem de securitate de încredere și eficient, care să ofere confort și flexibilitate alături de un nivel adecvat de protecție.
Soluția pentru clădirile de birouri oferă combinații moderne și inteligente de produse, pe o platformă ușor de gestionat, creând un mediu de lucru mai sigur și mai comod pentru personal și vizitatori, în același timp simplificând gestionarea zilnică pentru utilizatorii sistemului și operatori. Întreaga concepție subliniază valoarea obiectivelor, adăugând securitate, eficiență și o experiență îmbunătățită.
Probleme:
Zonele de parcare din jurul clădirilor de birouri necesită un sistem sigur și eficient de acces auto. Verificarea manuală a documentelor poate provoca blocaje și poate dura prea mult, mai ales în orele de vârf, iar procesul de recuperare a înregistrărilor se dovedește a fi ineficient.
Blocaje în orele de vârf
Dificultăți în obținerea înregistrărilor
Prin integrarea unui sistem de recunoaștere automată a plăcuțelor de înmatriculare (ANPR) în soluția Hikvision, mașinile înregistrate pot intra și ieși fără contact și opriri, iar reguli flexibile de acces pot fi aplicate pentru diferite grupuri de vehicule. ANPR permite, de asemenea, căutarea facilă și informativă a înregistrărilor video, fotografiilor, numerelor de înmatriculare și jurnalelor operatorilor prin interogări post-eveniment utilizând căutări vagi sau alți filtri de evenimente.